Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vilken syskonvagn?

Publicerad 2011-07-12 09:45:04 i Graviditeten med nya bebis i magen

Både jag och Jonathan har kollat runt på internet hur mycket som helst efter syskonvagnar eller tvillingvagnar.. Jag tycker alla syskonvagnar är fula, inte alla men vissa är mindre snygga kan man kalla det. Har kollat en massa olika märken från Urban Jungle till MacLaren osv. Ingenting alls jag passar för /: Och jag börjar få lite smått panik nu när förlossningen närmar sig med storm steg här.

Dom flesta är rätt stora och klumpiga (konstigt va? haha) och jag vill ha någon smidig som inte tar upp 29587 meter i bredd när man går. Alla ser bara så konstiga ut, men de är väl för jag är van vid en singelvagn också :p

Hursom. Behöver hjälp. Jag har läst mängder med forum, alla säger olika och jag har själv skrivit ett inlägg i ett forum och fått mängder med svar, haha. Får panik! Och när man väl halvfastnat för en vagn säger alla NEJ, och sen när jag säger Usch till en annan vagn säger dom JOO! Haha. Alltid tvärtom :p Mjaja..


Ett av alternativen.
Babytravel - Dublin

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-07-12 17:10:13

Haha du säger att inte Urban passar er men babytravel? :p Exakt likadan bara att Urban är bubbelt så dyr. Och Urban är mycket snyggare ;) Babytravel är så plastig. Men alla har ju oliak smak :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela