Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2011-06-14 12:58:35 i Resan 2011, Juni

Minsann! :)

Även om man varit borta och levt supergott med mat och dryck när man vill utan att behöva fixa det och sen värma, sol och bad så ÄR det faktiskt skönast att vara hemma, där man har alla nära och kära. Som tex syskon och pojkvännen! Nästa gång det blir en utlandsresa Måste och Skall Jonathan följa med, inga tvivel om den saken :) Och en resa är redan typ klar för nästa Maj så nu längtar man, kanske en i December i år, men de återstår att se vad som händer med det..

Gjorde ett antal köp nere i Turkiet och även på flygplatsen där innan hemgång. Köpte två nya fina handdukar åt mig och Jonathan. Lite turkisk öl som är jättegod åt gubben min, en strandväska åt mig själv, ett par nya bad/strandskor som är supersöta! Och i väldigt många affärer man var i fick alltid Charlie en liten present, tex ett par Björn Borg trosor (som är att dö för!) och söta broschar eller hur de stavas att sättas fast på kläder :) På flygplatsen köpte jag lite spritdrycker åt Jonathan och en flaska irlänsk whiskey åt min pappa, Jameson som han tycker så mycket om och några små flaskor av Jäger till honom ;)

Dagarna direkt när man kom tillbaka blev som en vardag. Allt som vanligt igen och de förstod Charlie och älskade, älskar hon såklart :) Charlie har fått fin färg på armar och ben, händer och fötter, så hon inte är likblek men inte heller döbrun. Haha, hon om någon har fått solkräm i mängder, före-efter bad, solhatt och någonting på överdelen oftast om inte 14124 liter solkräm, haha. Jag fick också lite färg, vilket jag blev glad över eftersom jag trodde jag skulle nästan åka dit så likblek som jag alltid varit men nej, fick med mig en liten bränna, haha. Bara att försöka ha den kvar är ett helvete för mig :P Flå har jag inte heller gjort, eller började ytterst lite dagen vi skulle åka hem men de försvann när vi kom hem till Sverige igen.

Har egentligen massor av berätta men det är ingenting direkt kul men söta minnen ifrån Turkiet som man inte fick bild på och att berätta det är ingenting kul isåfall om man inte såg, förstår riktigt :( Men har man tråkigt någon dag och har lite längtan efter sol igen kanske man drar en kul, söt historie som hände innan, därnere eller precis då vi kom hem :) För att minnas.. :)

Har massor av bilder jag tänker lägga upp från resan, dvs det man köpte osv men orkar inte göra det nu.. Är lunch dax nu så får ta något i magen här säg ;) Charlie sover lunch så efter hon vaknat inom 1 timme blir det lite mellanmål och lek igen. Sen fixa med middagen tills älskling kommer hem.. Vi båda har nog inte varit såhär söta/gulligulliga mot varandra på jättelänge verkligen, haha. Det gjorde oss nog gott ett par dagar ifrån varandra som det gör med alla par ibland :) För att riktigt längta och känna saknaden som man inte ofta gör när man är med varandra dagligen så detta gjorde oss gott :)

Älskar dig Jonathan, av hela mitt hjärta! Du och våra barn ♥

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-06-14 13:30:48

Vad glad jag blev över det du skrev :) Ja och det är de bästa att du också är hemma oså :) Vi ses på torsdag hjärtat! :) Leos lekland med barnen, jippi! :) <3

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-06-14 18:52:22

Så bra :) Vi också typ. Man orkar ju inte hitta på saker varje dag så då blir det så att vi ofta är hemma. Men skönt de också :)



Ja det var ett tag sedan vi träffades nu, ska bli riktigt roligt :) Keven kommer tycka det är jätte roligt att träffa charlie igen :)

Puss. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela