Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Dom sista dagarna i Turkiet :)

Publicerad 2011-06-13 14:33:49 i Resan 2011, Juni

Femte dagen blev de återigen sol och bad. Haha. Likadana dagar varje dag. Upp vid 06 då Charlie vaknade och sen somnar hon runt 20-21 i våran famn där vi befann oss :)

















Sjätte dagen blev en massa packning till kvällen eller lite till och från hela dagen, men annars var vi i full rulle ;) Träffade även min syster Annelie med familj och åt ute och lekte :) Perfekt när man hade 3-4 minuter till havet så de var ingen lång gångväg :)











Sjunde och sista dagen är vi på nu.. Gick upp 06 som vanligt och fixade de sista med packningen, ner till frukosten och sen vid 07.30 kom bussen som skulle ta oss till flygplatsen och planet hemåt. Flygresan tillochfrån Turkiet gick skitbra, bättre än vad jag trott. Men jag hade ju bara Ett barn att ta hand om och hon är ju väldigt nöjd av sig och sen hade jag ju mamma/momo som en liten hjälp med också :)









:)

Kommentarer

Postat av: Linda- keven & chris mamma

Publicerad 2011-06-13 15:59:02

fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela