Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lilla vän..

Publicerad 2011-06-29 12:53:40 i Känslorna

Min älskade lilla söta katt.


Bland den sötaste katten som funnits, usch att du inte finns med oss längre :(
Morgonen har varit väldigt tom, tillochmed Charlie har kollat ibland efter henne här i lägenheten.. Tur att Charlie inte förstå vad som hänt iallafall. Just igår också när man precis hade gått och lagt sig.. Ingen Elin som kom och hoppade upp i sängen och la sig på min mage och började spinna så mysigt.. Igårkväll hördes bara små snarkningar ifrån Jonathan och de var inte lika mysigt dessvärre. Nåja..

Jag får se när eller om jag skaffar husdjur igen och om de blir katt eller något annat djur. Men just nu är den tanken borta... Rätt förstårligt så.. Jaja..

Älskade lilla Elin, usch vad jag saknar din närvaro.. Det är så tyst och ensamt när du inte går omkring här hemma.. :( ♥

Det var allt ifrån mig just nu.. Har inte mycket mer att berätta eller säga, är bara väldigt ledsen. Det är en tung dag idag som ni säkert förstår. Men ni får ha en solig och bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela