Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

1 mars 2011

Publicerad 2011-03-01 10:37:54 i Familjens vardag

Ny månad nu dvs en månad kvar av mammadagarna, känns sådär men jaja ^^,

Idag fyller min bästavän Emelie AKA Ellie åååår! 22 år gammel blir min gamla kömpis! ♥
Du och jag Emelie! Elly och Ellie ! :)


Min fina babe :)

Vaknade strax innan 09 idag då jag hörde Charlie sjunga från sitt "rum" :P Alltid lika sött och bra morgonhumör har hon också haha. Fått i oss frukost, eller Charlie har och vi har öppnat de stora paketet med sulkyl och jag blev gladare för den var inte så jättesnygg på bild när mamma visade vilken hon köpt men nu när vi fick hem den så var den snsyggare än vad jag hade förväntat mig :D HAPPY HAPPY! Charlie har även test suttit i den och hon gillade den ;d

Charlie går omkring så flitit och duktigt så :) Mammas och pappas "lilla" flicka ♥
Nu skall jag ta på mig lite kläder och Charlie med, sen skall vi gå och leta efter en tvätt tid snarast och småfixa här hemma :)

Jonathan.. Jag ÄLSKAR vårat beslut! ♥♥♥

Nog om deeet :D Hahah!
Nu skall vi fixa här hemma, hejs :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2011-03-01 16:04:44

hehe tack ska du ha, fint skrivet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela