Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

328 dagar kvar

Publicerad 2011-03-22 08:42:51 i Familjens vardag

* 21 dagar till ;)
* 86 dagar till ;)
* och 221 dagar kvar till ;)


Hursom :)
Efter middagen igår la vi nästan Challe direkt, hon var grymt trött och sov bara 10 minuter på hela dagen, stackarn. Men hon somnade fort i sängen sen, gott! J började fixa inför morgondagen och sig själv för natten då jag satt i soffan och kollade tvn/datorn och väntade på älskling som skulle bli klar så vi kunde mysa i soffan :)

Satt och kollade början tillsammans med J, En unge i minuten innan han gick och la sig så jag fick kolla dom sista 25-30 minuterna själv :p Usch, lipade ihjäl mig, så vackert! Haha :) Kollade Ballar av stål efteråt men orkade inte se klart det helt så gick och la mig vid 22.30 tror jag?..

Idag vaknade jag före Challe. Känns alltid lika konstigt att kunna vakna ibland av sig själv :p Men det är skönt! Fem minuter efter jag vaknade så vaknade äntligen min lilla prinsessa :) Smög in till henne för kollade ner på henne och hon försökte somna om för hon hade händerna för ansiktet och så blåste jag på henne så tog hon bort händerna och såg mig, blev så glad att hon inte kunde ställa sig upp haha, sötan! :)

Nu har jag fått i mig frukost, Charlie total vägrade att äta.. Kläderna skall snart sättas på också och sen hade jag tänkt försöka ge henne frukost igen och sen ut och promenera nu när det ändå är SOL ute och inte MULET :p Jaja.. :) Nu har Challe slängt ut alla köksredskap ur lådan haha måste nog fixa iordning efter henne :p

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela