Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Baby & Barnmässan 2011

Publicerad 2011-03-22 13:47:56 i Familjens vardag

NU vill jag ha Baby & Barnmässan, de var så trevligt och skoj förra året så man längtar ihjäl sig till denna i år :) Blir återigen ett besök dit med Linda och barnen såklart ! Hatar bara att det skall kosta så mycket, lite trist men det äre värt. Jag och L trodde ju vi bara skulle vara där ett par få timmar när vi sedan kollade på klockan var de stängningsdax och alla började packa ihop sina bås, haha. Sen blev vi ju instängda därinne på Svenska mässan för vi hängde inte med alls vart man kunde gå ut, så vi fick smyga oss ut via restaurangen på sidan som finns där :p haha. Det var tider de :p Hoppas det blir lika kul i år! Snart är det dax igen! :D

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-03-22 21:28:54

Ja haha fan vad roligt det var :D Började skratta när jag läste de, haha :) Detta året kommer det nog bli roligare eftersom barnen är större också oså :) Men hur som helst så blir det super roligt eftersom vi har varann :) :) Jag längtar också sjukt mycket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela