Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Borsta tänderna sång ;)

Publicerad 2011-03-15 12:52:48 i Familjens vardag

Som Mella, Charlies gudmor lärde mig under grundskole tiden tillsammans :D Haha Jag försöker sjunga den så ofta jag kommer ihåg när vi borstar hennes och mina tänder på morgonen :p

Jag e en tandborste tandborste, här kommer jag
Och jag gör tänderna reeeeena.. Aaaahh aaaahhh.

Den brukar jag sjunga för Charlie, hon gillar den och jag gillar den :D Haha! Världens bästa gudmor med bästa och knasiga ideér ;)

Köpte även i helgen en ny My little Pony dvd ♥ I lördags efter vi hade varit på middag hos pappa, världens bästa pappa! Och mat inhandlades :p YEY så kul!

Nu borstar jag faktiskt tänderna, fixar mig medans C sover :) Sedan 1 timme tillbaka, snuttan min.. Sen skall vi iväg på ett ärende! :D weiii :D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela