Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:D

Publicerad 2011-03-29 12:17:07 i Resan 2011, Juni

Om drygt en månad skall vi betala resten av resan för Turkiet, YEY! :) Allt börjar närma sig mer och mer, gillas!

Lite skoj dock för när jag och mamma letade efter hotell så hade jag vissa saker jag verkligen ville ha, så hittade vi ett bra hotell, som dessutom hade vattenrushkana på poolområdet och gissa vem som kommer vara mest glad över att använda den? Jag eller Charlie? Haha ;)



Vårt hotell från ett av alla rum :) Längtar riktigt!
Nej NU vill vi ha 5 juni, TACK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela