Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Efterlängtad dag idag :D

Publicerad 2011-03-15 10:05:42 i Familjens vardag

Nu är de äntligen den 15 mars :D Nu väntar vi bara på att klockan skall ticka på här.. Klockan 15.10 har jag tid, iiiiiiihh ♥ Nu börjar de allt mer kännas på riktigt! :) Hoppas allt går bra !

Pappa Jonathan kom hem en timme senare än vanligt igår eftersom han lallade runt i Göteborg, så de blev inte så överdrivet mycket tid över när han kom hem eftersom Charlie redan var väldigt trött, då hon bara sov 50 minuter på dagen totalt..

Efter jag gjorde pannbiffar och klyftisar med morötter i ugnen till middag så fixade J lite med sina saker och jag halv la mig i soffan med magont, inväntade En unge i minuten. Innan dess kollade jag på 2 ½ men två avsnitt, Ullared, En unge i minuten, Ballar av stål och sedan ett halvt avsnitt med CSI Miami :p Blev oerhört mycket tv tittande för mig igår som ni märker, och jag är inte den som vanligafall kollar mycket tv ^^ Lite kul. Gick och la mig runt 23.30 men kunde inte somna för jag mådde så illa :( De var varmt, jag låg obekvämt hela tiden :p Vände och vred på mig och när jag minst anade de, hade jag visst somnat :p och vaknade sen av J's alarm på mobilen.. 03.55 typ :| BÖÖHH!!!

Charlie vaknade runt 07 idag, men hon var så nöjd så hon fick vara kvar men när klockan började bli 08.15 blev hon otålig och ville ha sällskap :p Kröp omkring i sängen och lekte på, sen gick vi upp och åt frukost tillsammans :)

Charlie sitter nu och leker här, skönt att hon kan ibland leka lite själv :) Jag har ju inte hunnit skriva mycket här pga hennes kindtand som varit på G i ett par dagar men de verkar bättre nu.. Inte allt lös i magen eller exakt liiiika gnällig :p Skönt för oss båda :)

Fint väder som fan har vi ute idag ;) Härliiiiigt. Sol och blå himmel, och inte blött på marken :d Då blir man glad! Hoppas de är likabra väder till helgen. På fredagskvällen eller lördagskvällen skall jag iväg till Robbin hihih :) Vi skall ha myskväll/filmkväll, och så skall vi kolla runt om de finns några fler som vill vara med :) Och på lördag dag en stund kommer Jonathans föräldrar hit på fika och prat, lek med Charlie såklart! :) Myys! ♥

Nu skall jag eller vi klä på oss här och så :) Vi måste dra iväg sedan vid 14.50 med bussen till Kinna. Har två ärenden där idag, hoppas vi hinner med båda två ;) Ha de bra dag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-15 11:38:41

är du med barn nu igen ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela