Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En Kinna tripp

Publicerad 2011-03-30 08:59:04 i Familjens vardag

Yes yes yes! Vi är vakna och påklädda och skall snart fixa lite god frukost här. Sen åker vi iväg mot Kinna för att träffa Linn en stund, lääängesen :) Så det skall bli kul!

Gårkvällen var lugn, gick och la mig tidigt, gott! Är så sjukligt trött på om dagarna, riktigt jobbigt men det försvinner nog snart.. :)

Uppdaterar mer under dagen senare när vi kommit hem igen och om vi gjort något annat ^^,

En annan kul sak är ju att i fredags när jag, C och mamma/momo var en stund på Visko så träffade jag en gammal klasskompis från Lindälv som gick en klass över mig, Madde :) Så vi bytte mobilnummer, hon har ju en dotter på 2.5 och gravid igen, riktigt kul! Bor ju också i Marks kommun, och gott att få upp lite gamla kontakter som man träffade för läängesen :) Kulkul!

Nej nu skall vi fixa frukost här, våra magar hungrar riktigt efter mat ;)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela