Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Full rulle

Publicerad 2011-03-03 21:47:19 i Familjens vardag

Idag vaknade vi runt 08.30, mamma ringde en stund efter det och frågade om vi ville med till mormor och vi hade inget bestämt idag så vi fixade iordning oss och grejade och sen vid 10.40 stack vi iväg till bussen mot Göteborg. När vi kom fram så gick vi in på ett konditori och köpte med oss bakelser till mormor och oss för fika :) Sen tog vi bussen bort till Partille, Allum och mötte upp henne där. Gick runt lite och kikade i affärer ett tag, åt lunch samtidigt och sen vidare till mormor för fika. Blev kvar lite förlänge för vi kom inte hem förens 18.30 och då höll älsk på med vårat stora diskberg haha :) Snäll pojkvän!

Och jag fick direkt springa till tvätt stugan då våran tvätt tid redan hade börjat, sen när jag kom tillbaka var de fram och fixa välling åt Charlie, byta blöja och på med nattkläderna.. Sen la jag henne i sin säng och hon somnade efter 10 minuter då hon drack sin välling och pratade med sig själv, haha sötsaken min! :D

Nu sover både pappa Jonathan och Charlie iallafall, och jag kom nyss in från tvätt stugan då allt var klart, gött att få det gjort och fixade en ny tvätt tid :)

Imorgon var de bestämt att jag skulle in till Göteborg för att träffa Isabelle med dottern Charley men kan tyvärr inte, för jag har jättemycket att göra imorgon här hemma.. Diska lite till, dammsuga noga och fixa med sängen en del och plocka iordning alla Charlies leksaker som jag skall sortera samt tvätta/kanske färga mitt hår :P Och handla lite, panta burkar och laga mat tills Babe kommer hem :) Senare får vi besök vid 18 tiden, Linda med pojkvän och barnen :) Kommer bli Mycket trevligt må jag säga ! :)

Annars är resten av helgen lugn vad jag vet, Jonathan kanske skall på fest på lördag men de var inte bestämt men han drar nog iväg :p Kan jag få lite egen tid på kvällen också, tänkte kolla den nya filmen med Cher och Christina Aguliera, en film han iNTE föredrar att se haha :p






Mammas egna lilla Tweenie ! :D ♥
Älskar dig så otroligt mycket min fina flicka!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-03-03 21:56:34

Hon är två år, bilden är gammal glömde nog att skriva det! Men scrolla ner så finns det nyare bilder på henne.

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-03-04 07:44:07

Ja det ska bli jätte kul :)

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-03-04 12:59:51

Hej, jag bor i Småland utanför Växjö. Du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela