Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fy! Vaknade att jag grät nu. Usch, riktigt...

Publicerad 2011-03-31 07:27:39 i Familjens vardag

Fy! Vaknade att jag grät nu. Usch, riktigt jävla jobbigt. Är fortfarande helt gråtfärdig och skakig. En dröm då känslor tog över från förr.. Jag orkar inte tänka på det. Det är inte bra. Men man kan inte rå för sina drömmar. Uhh! :( Charlie ligger ännu och sover.. Min lilla älskling <3 och nu hade jag behövt Jonathan otroligt mycket :( behöver tröst.. Och tack vare min dumma dumma dröm så tänker jag på idiotiska saker. Blir förbannad /: hur som. Skall ligga lite till här i sängen och strax gå upp. Måste bara lugna mig en liten stund innan uppgång här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela