Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Go dag med lite tidig sol

Publicerad 2011-03-17 09:01:41 i Familjens vardag

Charlie vaknade vid 07 imorse fast hon var nöjd fram tills 07.17 sedan ville hon ha sällskap.. :) Så vi lekte i sängen en stund och sen gick vi upp, gav Charlie ny blöja och gosade lite till :) Nu har vi fått i oss god frukost också. Jag åt nybakad baskis med ost och lite smör och ett glas mjölk då Charlie drack lite mjölk och åt flingor och filmjölk. Och nu sitter vi i soffan och kollade precis slutet på ett barnpogram ;)

Igår vid 15 tiden mötte vi upp Linda och Keven i simhallen här borta, gick in, bytte om och badade. Fikade med pommes, dricka och macka. Badade lite till i bebispoolen som var mycket varmare :p Sen köpte vi glass och pratade lite till och sen lite bad och sen bastade vi ett par minuter och fixade oss och fick stjuts hem av Lindas farmor, jättesnällt! :)

När vi kom hem stod älskling och gjorde middag. Marinerat kycklingbröst med ris och sås :) Dock åt inte jag eftersom jag inte hade någon aptit men C och J åt glatt en hel del ;) Min mamma är då bäst också, hon hade tydligen varit nere hos oss för att hämta hem dammsugaren och såg vårt diskberg här hemma och bestämde sig för att ta all disk, JÄTTESNÄLLT! :) Skönt att den var borta var de allt..

Haha igår gick jag och la mig redan vid 21 tiden, var så himla trött och fanns inget direkt sevärt för min del på dumburken och datorn orkade jag inte sitta vid :p Så jag gick och la mig samtidigt som älskling :p Mysigt! Hihi.

Ikväll kommer älsk hem senare än vanligt eftersom han skall hem till Onsala, familjen på middag och ett ärende snabbt så vi får se när älskling anländer här hemma ikväll.. Blir nog efter 18 tiden antar jag eftersom det blir middag i samma veva där hemma :p

Skönt också att de redan är torsdag, och snart fredag och helg :) Då är älskling hemma ett par dagar igen med oss, myys! :) Handling och trevligheter skall vi få fixat i helgen, kommer bli kul :) Nej nu skall jag ta på oss här hemma. Och jag skall få tvättat mitt hår, på med lite smink, ringa pappa och fråga honom lite saker och sen hämta Charlies pass som tar sin tid, hahah :p

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela