Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Go vår dag

Publicerad 2011-03-24 09:09:35 i Familjens vardag

Det är så mycket prat och snack ifrån dig men sen när de väl gäller, är du tyst och struntar i en. Inte smart. Tur då att du inte längre är min bästa vän längre :) Du var de förra året men nej, inte längre. Klarar mig bättre utan dig och ditt tråkiga sätt att vara på.



Har inte mycket att skriva just nu. På lördag blir det party :) Bästavännen firar sin födelsedag på lördagen då hon egentligen fyller år på söndagen. Det kommer bli kul! Känner att jag verkligen behöver något kul nu, har varit så nedrans nere nu så behöver något som lyfter upp en grå vardag :)

Annars så mår vi finfint, bara Jonathan som är sur som en citron 24/7, hursom!

Nu skall vi fixa oss här och ta en snabbis ner till MM :) Hoppas de inte blåser allt för mycket ute idag :p Jaja.. :) Ha en fin dag i vårvädret!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela