Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Long time no see

Publicerad 2011-03-29 12:11:20 i Familjens vardag

Har haft fullt upp och inte orkat skriva om någonting, varit lite strul hit och dit, mycket med Charlie, familjen och mig själv men nu skall jag försöka bättra mig på skriveriet här :p

I lördags åkte J och C in till Göteborg för att träffa en kompis, så jag fick ett par timmar själv här hemma med att fixa mig i lugn och ro, gott. Väl när jag sen landat i Göteborg mötte jag och J och C, gick runt lite snabbt. Mötte sen upp Mella, Charlies gudmor och hennes pojkvän Martin för att sätta oss utanför operan i vårsolen med fika :)
Efter en stund åkte J och C hem och jag, Mella och Martin drog hem till dom för lite födelsedagsfirande. När vi varit hemma en stund blev vi hungriga och gick och beställde thaimat åt oss :) MUMS! Sen kollade vi på tvn, film, snackade, åt popcorn och Riesen. Nomnom! Åkte hem sen vid 00.40 från Korsvägen och kom hem vid 02 och dierkt hopp i säng breve älskling ♥

På söndagen där tog vi det extremt lugnt, Charlie sov ovanligt länge, till halv tio! HAHA :D Så härligt när man kom hem sent och ville sova ut lite, perfekt ;) Hihi. Åt frukost, klädde på oss, fixade här hemma lite smått, latade oss och sen vid 18 tiden hade vi tvätt tid till klockan 22 som vi fixade med. Strax efter det gick vi alla och la oss här hemma..

Igår åkte J till jobbet som vanligt runt 04.35, vi låg och sov. Jo! Haha i söndags så bytte jag och mamma katt. Hon fick min katt och jag fick en av hennes, får se hur detta går :) Än så länge, mycket gömma sig och vara rädd ^^, Hursom. Pappa hämtade oss igår runt lunch och jag fick fixat mitt pass äntligen, sen en sväng förbi hemköp och sen hem till pappa för lite fika snabbt. Sen hem igen då Charlie fick sova direkt :) Jag fixade här hemma mest och pratade med syster Annelie i telefonen ett bra tag. Fick även köpt ett kommun busskort, GÖÖÖÖTT! :)

Idag har de varit lugnt, så kasst väder så vi har än så länge varit inne. Mamma kom förbi en snabbis och hälsade på katten här.. Sen drog hon iväg till jobbet. Och nu har jag lagt Charlie för sin sovstund här.. Och jag skall nog klä på mig? :p hehe, bättre sent än aldrig ;)

Helgen är rätt planerad än så länge.. Fredag lugn. Lördag åker vi troligen till syster Annelie med pappa och hälsar på, skaffar bilbarnstol samtidigt och leker där. Söndagen får se vad som blir av, är så sugen på att hitta på något men ah, nu är det lite svårt.. /: haha. Hursom :)

Ha en bra dag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela