Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mamma/pappa/gravid träff :)

Publicerad 2011-03-01 14:11:19 i Familjens vardag

Nu håller jag på att skicka ut lite inbjudningar till folk jag känner för att fixa ihop med mamma/pappa/gravid träff som är om ett par veckor.

Det kommer bara bli vänner med barn eller som är gravida som kommer, och allt eftersom fler kanske bli nyfikna på träffen om det blir flera träffar längre fram så får man se om man bjuder ut lite fler för att komma :)

Träffen hade vi tänkt ha i Göteborg givetvis för dom flesta bor kring Göteborg, och där finns mer alternativ till aktiviteter, och om ni har förslag så får man givetvis lämna det så får vi se sedan vart vi hamnar och vad vi gör :)


Kommer med mer information om någon vecka igen :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-03-01 15:05:56

åh, jag hade så gärna velat komma med Albin. Synd att du bor så långt bort :) buhuuuu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela