Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Minnen ifrån sommaren 2010

Publicerad 2011-03-23 14:47:31 i Familjens vardag

Nu har jag pratat med Robbin i över 25 minuter i mobilen, mycket skvallar och prat! :D Haha, kanske skall ses i helgen också om vi båda får tiden till det. Charlie har sovit i ungefär 1.5 timme nu på förmiddagen. Maten ligger framme för att tinas som sen skall stekas. Dagen i sig har varit lugn och go! :)

Minnen ifrån sommaren, 2010 ♥


Robbin och Charlie i kungsparken


Lilla C i början då hon kunde ta sig fram&bakåt i gåstolen :)


Bland dom första gångerna hon riktigt började skratta, våren där någongång..


Mammas älsklings skrutt, sååå jädra liten!


Här kan hon inte varit mer än.. 2-2.5 månad max! Lill stumpan min!

Herregud, jädra nostalgi tripp att kolla alla bilder när hon var under halv året, jisses.. Ahh! :) ♥

Och NU, nu kan hon gå, krypa, säga få ord mest "Titta dää" ^^, ställer sig på tå för att kunna komma högre upp, kan dricka själv ur mugg, äta halvt som halvt med en egen liten gaffel. En riktigt stor tjej har man nu :) F*n vad tiden rusar iväg, alltförfort också.. Men snart så ;) :D

Om jag skulle ta och kolla till köttet, om de är riktigt tinat nu? Små städa och ja, ett blöj byte hade inte skadat heller nu :) Ha de fiiiint !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela