Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nu jädrar! :D

Publicerad 2011-03-10 18:50:03 i Träningen

Nu jädrar skall jag komma igång med träningen en gång för alla!

Var ju skitduktig för typ sisådär ett halv år sen?! Haha 3.5 kg försvann på en månad och jag blev piggare men nu fan har de plus lite till säkert kommit tillbaka känner jag /: Så nu måste jag komma igång..

Dom senaste dagarna här, eller två dagarna har min matlust total försvunnit.. Fick trycka i mig yogurt imorse.. och sen mat vid 14 tiden någongång? Även då jag inte direkt var sugen men visste att de var gott och de luktade supergott, och Charlie skulle ändå äta och ja.. Var tvungen..

Så ikväll börjar jag :D Jag och systeryster skall ut och gå en sväng, Charlie sover ändå så :) Och J kommer snart hem tror jag, eller inom 1 timme, så då blir det ut och gååå! Och nu skall vi försöka börja gå en-två timmar om dagen varje dag. Och kan inte hon får jag dra med mig Charlie och pappa Jonathan ;) hahah. Nu skall fettet brinna bort ;)

Så nu skall jag få lidaaaaaa ;) Haha!



HEJJA HEJJA MIG! :D

Kommentarer

Postat av: jossy

Publicerad 2011-03-10 19:47:50

så kan du träna lite med fettförbränningsprogrammet ;)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-03-10 21:26:45

Tack :))



hejja madde! :) Vi får stötta varann med detta! :) Dock så måste inte riktigt du tänka så mycket på det.. hehe :)

Postat av: An Onym

Publicerad 2011-03-14 15:17:25

Du vet, är du gravid så ska man inte gå ner i vikt... Lycka till imorgon ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela