Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nya bikinis inför resan

Publicerad 2011-03-24 12:19:50 i Resan 2011, Juni

Nu har jag hittat två supersnygga bikinis som jag skall klicka hem och prova, dom är supersöta tycker jag :)


Den första, khakigrön som är stickad. Så jädra snygg och underdelen är likadan såklart.
Superfin! :)


Och denna, så romantiskt och söt! Älskar den! :) Och självklart i rött. Rött, gult, vitt, brunt och khakigrön är dom bästa färgerna att ha på sig om man har en fin solbränna tycker jag. Så nu måste detta fixas innan vi drar oss iväg på resa :D Och på måndag skall jag äntligen fixa mitt pass :)

Dagen D närmar sig ;) 5 Juni drar vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela