Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nyss hem kommen från kinna. Charlie ligger...

Publicerad 2011-03-30 14:18:48 i Familjens vardag

Nyss hem kommen från kinna. Charlie ligger och sover och jag sitter ute på baksidan i trädgården och njuter i solen :) riktigt härligt! Snart kommer systeryster ner och gör mig sällskap en stund. När charlie vaknat igen blir de mat och ren blöja och en lång promenad i solen. Skall ner och hämta ut ett stort paket :D yey! Skall lägga fram lite kyckling för middagen också som skall tinas.. Men nej nu skall jag fortsätta götta mig i solen här.. Mys! :) ha det fint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela