Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Prov dax

Publicerad 2011-03-18 08:34:39 i Familjens vardag

Jaa som jag skrev igår så skall jag iväg och lämna lite prover idag, blodprover alltså :p Så vi är ordning gjorda här (mest Charlie då hehe) och vi hade tänkt ta bussen till Kinna vid 08.50 ifrån min busshållplats. Hemma vid 09.30 senast tror jag, så detta går fort :p

Sen vet jag inte alls mycket som händer idag för övrigt. Ta det lugnt. Leka i snön får vi allt göra om jag orkar :D Haha! Charlie har ju inte åkt pulka ännu :( Stackars, får kanske bli den sista gången innan vintern tro? ;) Jaja..

Ha de fint kålrötter ;)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela