Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ready to go? SOON :)

Publicerad 2011-03-31 10:16:12 i Familjens vardag

Frukost i magen, kläderna är på. Vid 11 tiden kommer pappa förbi och hämtar upp oss för jag skall hämta ut mitt pass som är klart nu, yey! Efter det åker vi och äter god lunch ute :)

Igår gick jag, Charlie (rullade :p) och systeryster en jädra massa, känns skönt! :) Gick ner till MM och Lidl, sen hem igen, sen iväg till Coop för att hämta ut stort paket och tillbaka, när vi kom hem hade älskling börjat med maten som jag lagt fram för tining. Kycklingcurry gryta med ris, riktigt gott!

I paketet jag beställde i slutet av förra veckan, fanns en bobby car! :) Så nu skal Charlie glida runt här hemma och sen ute i nytt nya vröl åk ;) haha! Sötungen! ♥

Sent i eftermiddag skall jag, C och systeryster åka iväg och sola, har en massa småmynt jag vill bli av med så de blir perfekt ;) haha, härligt och riktigt lyxigt att åka och sola ibland :) Så det blir härligt! Annars en lugn dag, gott!

Och ett stort grattis till mina vän Beckis som fyller hela 21 idag ;) Lilltjejen blir stoooor. ♥
Så ses vi på lördag för lite grattisfirande hos dig! :) Kul kul!

Nu skall tvn på och glos lite sen är de bara att invänta pappa :) Ha en bra dag !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela