Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sammanfattning igår, idag

Publicerad 2011-03-05 22:39:45 i Familjens vardag

Igår städade jag och höll på här hemma nästa hela dagen.. Kul? Mja, men var jävligt välbeövligt, haha. Sen vid 19 tiden kom Linda med familj hit, åt pizza när dom kom hit och sen fick Charlie öppna sin födelsedags present från dom, görsöt rosa gåvagn ! Visar bild imorgon på den :) Sen satt barnen här och lekte mest och grejade ihop, söta dom är! :D Sen åkte dom vid 21 tiden tror jag någongång om inte lite tidigare.. Jag och babe somnade tidigt i soffan till någon film som gick på tvn :P Var jättetrötta både två.. Charlie somnade och sov som en stock :P

Idag vaknade vi runt 08-08.30 någongång och Charlie också, fick leka sen i våran säng och myste :) Sen gick vi upp åt frukost, sen badade Charlie och Jonathan en stund tillsammans, sen somnade hon vid 13 tiden någongång för lunchen.. :) Vaknade en dryg timma efteråt, så då gjorde vi varma mackor i ugnen, nomnom! Efter de tog vi oss en liten promenad och gick bort till gungorna och gungade på och Charlie njöt i solen på gungen :D Snuttan! :) ♥ Tog söta bilder som visades förut.. Sen fixade J sig fort för han skulle iväg till Kungsbacka på fest/film kväll.. Så han kommer väl hem senare inatt strax innan 02 :)

Och jag har spenderat kvällen i soffan, gött! :) Kollat lite film med mamma kom kom förbi en stund förut vid 20.30.. Gick bort till Shell för jag blev godissugen fort och mamma satt kvar här :) Efter en stund sen när jag kom hem drog hon sig hemåt igen.. :) Och nu har jag stängt av dumburken och lyssnar go heavy metal ♥ PUMPA PUMPA! Dricker cola, äter lite grill chips, och daim samt nougat, nomnom! :D haha! Detta är MIN egen tid, själv! :) Gott det är!

Nej om jag skulle ta och bara lägga mig här i soffan igen och stänga av datorn? Bara lyssna på Silence Suicide och avnjuta lite cola? ;) Haha gottit minsann! Ha de gott ikväll på eran lördagskväll gott folk :)



Och såhär ser en lördags mamma ut ikväll ^^,

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela