Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Seg måndaaaaag !!

Publicerad 2011-03-14 11:48:31 i Familjens vardag

Nu har hurtiga Madde varit i farten igen ;) Dammsugit i någon timme nu, duktigt gjort av mig. Behövdes :) Vi har ätit frukost också, men ännu sitter vi i mys, nattkläder haha. Sega. Och jaa, de får man lov att vara i mitt tillstånd.

Skall senare efter åka iväg och hämta Chollans pass som är klart sedan torsdags. Funderar på om jag skall dra mitt med ? Får se.. Annars blir det en lugn dag för oss :)

Imorgon gäller det! 15 mars, kl. 15.10! :D Dör ihjäl mig, hahah :D Skall se vad hon säger, hihiih :) ♥

Charlie har en kindtand som ploppar upp i hennes mun och hon är verkligen gnällig stackarn, och lös i magen.. Ingen bra kombo någonstans för min lilla flicka.. :( Men de går ju över snart så det är ju bra det :)


Mammas sötnos! :)

Vi satt och kollade på ett barnpogram förut förresten, hahah och dom sa en sak som chockade mig rejält :P

"Sov sött och vakna blött"

Hahhahaha, får man säga så i ett barnpogram? Det kan ju verkligen misstolkas ;) Lät lite kinky för ett barnpogram :p

Snart skall Charlie sova för sin lunch, och sen när hon sover skall jag ta på mig och sminka mig ytterst lite ^,^ Haha. Sen skall vi äta matresterna från igår, :) Stekt korv, potatismos och stuvad spenat, vilket hon älskaaar! ;)

På onsdag blir det en lugn förmiddag och sen sova, efter det äta fort och vidare till simhallen där vi skall bada med Linda och våra barn ett tag, mys :) Bestämde även att vi skall gå på Baby och Barnmässan i år igen, självklart! :''D

Nej.. nu kilar vi här ;P Hej svejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-03-14 19:16:43

Jaaa mys!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela