Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

SEN lunch

Publicerad 2011-03-04 13:51:49 i Familjens vardag

Har varit och pantat och småhandlat lite med pappa nyss, har lagt Charlie nu då systeryster passade henne någon timme då vi handlade :) Nu sitter jag här och äter kycklingsallad, gooott!

Sen vid halv tre tiden kommer systeryster en snabbis, då vi skall få låna dammsugaren för att städa här.. Annars idag har jag fått fixat här hemma, fixat med disken, städat iordning, bara dammsugning och sängen kvar här :) Lagt in all tvätt ifrån igår gjorde jag också.

Ikväll blir det pizza och besök av Linda med familj, kulkul! Imorgon blir det storhandling för den kommande veckan och sen kanske de blir festa för J's del, vi får se vad han känner, orkar för ^^,




Finaste flickan i världen! ♥

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-03-04 18:42:19

hihi ;) vad är det hon tuggar på? Jag har skrivit massa till dig på bdb och msn förresten.. hihi. :P

PÖSS!!!

Postat av: Jessie

Publicerad 2011-03-08 16:06:44

Omg vilka vackra ögon :)

Jag saknar dig madde :(



Puss! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela