Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart snart snart ;)

Publicerad 2011-03-29 13:12:28 i Familjens vardag

Är det min tur att fylla år :)

Och eftersom jag fyller år mittiveckan så skall det firas Lördag den 16:e april, förfest och sedan Gretas för hela slanten. Alla som vill får komma dit och kalasa med oss, bara du är snäll ;d haha!

Skall bli gött att bli 22, haha. Låter bättre att vara 22 än 21 :p vet inte varför, men det gör det :p



Det kommer bli skoj! :''D Var beredd på det, det är jag och Robert som firar den tillsammans eftersom vi fyller år på samma dag ;) 12 april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela