Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ännu en till död vid tåget i Kba.

Publicerad 2011-05-18 15:19:01 i Allt och inget



Jag förstår mig inte på detta. Hur egoistisk kan man vara egentligen? (så som jag uppfattat det enligt andra och vittnen vid händelsen så var det troligtvis självmord) Och hur ego får man vara om man absolut måste ta sitt liv genom att gå ut framför ett godståg så alla andra inom ett par meter kan SE det? Ofattbart. Kan bli riktigt sur på sådant. Det är ett pucko som var ego. Ouf!! Just i Kungsbacka också. Kommer ihåg för säkert 4-6 år sen när det var en tjej som blev överkörd där dom hade ett övergångsställe i Kungsbacka vid tågen och poff, så var hon påkörd. Hemskt. Minns den dagen och dagen efter, det var så sjukt mycket blommor och minnesljus vid sidan om spåret. Riktigt tragiskt :(

Jaja..

Artikeln är tagen ut Norra Halland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela