Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bio på lördag :)

Publicerad 2011-05-04 13:55:21 i Familjens vardag

Nu har jag bokat bio biljetter till filmen på lördag vi skall se. Blev VIP biljetter, bara Jonis som gått på VIP så på lördag blir det min första gång, mys :) Och innan dess blir det restaurang besök som jag OCKSÅ bjuder på ;) Snäll flickvän, hihi :) Vi lever faktiskt på 2000 talet, och nu är det inte bara männen som bestämmer och regerar haha, så får även Vi bestämma ju och jag bestämmer att Jag vill bjuda :)



Just det ja. Fick min graviditetspingla jag beställde igår, snabb leverans, det gillas :) Den är jättefin och pinglar till svagt när jag rör mig, mys. Fast kommer inte riktigt börja använda den ännu, men om ett par veckor när jag börjar närma mig vecka 18 i gravidteten istället när bebis "hör" lite mer här utifrån :)

Nog om det.
Har varit i Kinna och fått gjort ett par saker, hejja mig :P Var med mamma som stöd för en sak, och bjöd henne på lunch och Charlie såklart ^^ Nu har jag skrivit in mig på ams iallafall så ah.. Nu väntas bara att hitta dagisplats men nu är jag helt slut och känner att om jag skulle börja ringa runt så skulle jag bli otrevlig i telefonen haha. Får ringa imorgon på förmiddagen där efter frukosten och tjöta med dom istället :) Bra idé! :p Nåja.. De var väl det för nu tror jag.. Charlie sover sedan ett par minuter, blev sent idag eftersom de blev ett längre besök än förväntat i Kinna med morsan min. Räkningen för pinglan är betald eller den blir betalad imorgon då de tar en bankdag, så slipper jag tänka på det :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela