Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BVC + fika - check!

Publicerad 2011-05-23 14:53:50 i Familjens vardag

Nyss hemkommen ifrån Kinna med Charlie, som nu ligger och sover, somnade nästan direkt efter sin välling i sängen :) Sötnos!

Varit på bvc med Charlie nu. Hon väger 9240 gram och är 79 cm lång, dutti flicka! :) Växer så det knakar verkligen! Nu har hon fått mässlingvaccin som hon egentligen skall få om 2 månader men tog det nu och fick även första dosen av Twinrix resevaccin, perfekt! :) Fikade med Linda och alla barnen, mys. Även fått pratat av oss nu innan dom sticker iväg till varmare breddgrader och när dom kommer hem har vi åkt så vi åker om varandra haha. När dom kommer tillbaka blir det Borås Djurpark med Unga föräldrar i Borås, superkul! :)

Lite bilder från fiket förut..

Bröderna Chris och storebror Keven :)

Charlie banan hihi.

Charlie och Chris :)

Bröderna igen ;)

Och en till söt Charlie på bild ^^,

Nu skall jag vila lite jag också tänkte jag, får passa på :) Sen när C vaknar igen om 1-2 timmar blir det lite mat i magen, dammsuga och börja med middagen minsann. Fullt upp :p

Ha en bra eftermiddag !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-05-23 22:31:26

Våra fina blonda barn! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela