Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Disney filmer ♥

Publicerad 2011-05-05 09:35:37 i Familjens vardag

Disney är verkligen bland det sötaste som finns i filmväg, och dom som känner mig vet att jag älskar Disney! Så igårkväll tog jag mig äran att beställa två filmer från Ginza eftersom CdOn där jag brukar beställa ifrån inte hade dom inne i lager. Det fick bli..



Dom är helt underbara, söta och bra musik! Charlie lär uppskatta att sin morsa älskar barnfilmer när hon mer uppskattar att kolla på film som hon inte gör ännu :p :)

Idag kommer Linda och barnen hit för vi skall leka på lekplatsen en stund och fika lite :) Annars lugn dag, gött.

Ha en fin dag !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela