Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Färg i håret och ett sovande barn

Publicerad 2011-05-30 13:08:48 i Familjens vardag

Perfekt! Gott med lite egentid :)

Den bruna hårfärgen gottas i min påse, på huvuet haha. Jag inbillar mig själv att färgen sätter sig bättre då? Haha. Behövde bara använda ETT paket hårfärg. Och jag som har två st... Kan färga efter vi kommer hem från Turkiet då ;) Ännu mer perfekt och bättre upp! :)



En annan kuwl sak igår var ju att jag verkligen älskar att jävlas på Jonathans facebook. Skriva hans statusuppdateringar osv. Så fick jag tillåtelse igår att skriva en status, och jag satt och funderade så det knakade och sa åt honom att om de inte gillas av honom kan han bara ta bort den, så kom jag på det! :D
Det jag skrev satte igång från eftermiddag till sen kväll en jävligt lång diskussion, som var underhållande för alla verkligen! Tänkte kopiera allting, så otroligt kul att se folks respons på detta. Jag själv trodde att OM tjejer skulle kommentera skulle dom var mer Mot statusen än killar, men det var tvärtom, oväntat och kul! Dom var mer För det hela.
Det jag skrev som status var iallafall:
Bröllopsplanering är verkligen inte min grej. Tror jag får skita i att gifta mig.. Förlåt älskling

..Jaa... Nu skall jag tvätta ur färgen i höret ;)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela