Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Flum i cam!

Publicerad 2011-05-24 22:12:11 i Familjens vardag

Middagen ligger gott i magen än så länge och Ben and Jerry glassen blev som pricken över i:et efteråt ;) Charlie sover iallafall sedan ca 2 timmar tillbaka. Jag och J har fått lite egentid så vi småpratade och flummade med ett nytt webcam pogram jag laddade ner ^^ Cp kul verligen, haha! Nåja :p

Är väldigt trött så hade nog tänkt att nana kudde snart jag också som mina älsklingar redan gör :)



Två stycken smakprov på vad jag gör med min cam, haha. Och ni skulle bara sett Jonathan förut, HAHA. Görkul :D

Hursom va :)
Bebis i magen har jag minsann känt av en hel del idag, inte starkt men blir starkare. Det har de blivit på 2-4 veckor bara :) Kände ju bebisen redan i vecka 14-15 först, och nu vecka 18 betydligt mer (konstigt va? :p).

Snart är det utlandsresa. Mindre än två veckor, HÄRLIGGGGGGGT! :D För att vara exakt, 12 dagar bara.

Får väl ta och avrunda här. Halvkollar någon film på tv3 som verkar skit B ^^ Bättre att få sömn än kolla kass film halva natten va.  Ha en bra kväll och sov gott ! :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela