Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fredag och helg nu :)

Publicerad 2011-05-06 10:51:25 i Familjens vardag

Strax skall vi dra oss iväg och träffa Linda och barnen, dra till någon lekplats och leka av oss, kanske äta lite lunch i samma veva är sjuuuukt hungrig! :o Så jag om någon skall iallafall äta, och Charlie som typ bara gärna äter det jag och pappa Jonathan äter :p Haha.

Efter det skall jag leta upp en ny tvätt tid, hoppas det finns en ikväll! Annars lugn kväll och imorgon åker hela familjen iväg till syster Annelie med familj i Vallda och övernattar :) Mys. Samt restaurangbesök och biobesök för Jonis och min del, supermysigt! :D

Annars kommer jag nog inte skriva så värst mycket eftersom de är helg, gött som röven, MM! :p Så ni får ha en fin helg om jag inte skriver något mer :)

Ps.
Får mina Disney filmer jag beställde iförrgår idag :D YEY! Jävla post, skynda skynda! :P Ds.


Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela