Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fredagen den 13:e

Publicerad 2011-05-13 13:08:24 i Familjens vardag

Jaja, alla vet om denna dagen och jag älskar den om man jämnför med andra som totalt avskyr den haha. Finns ju inga olycksdagar osv, allt är bara påhitt för fan :D Men vissa folk tror dock på skrönor än idag, typ.. 28957 år senare då det började de hela ^^ Nog om det.

Glömt av att säga det ju, haha. Häromveckan fick vi en ny spis, härligt! Ren och fin :)

Annars så spelade jag och älskling N64 igår, han vann, jag hatade honom i ett par minuter. Jag är världens sämsta förlorare :p Haha! Men nu älskar jag honom igen, eftersom han står med vårt diskberg ;) haha. Vi båda är sjuka vilket jag inte orkar med, fast nu är det bara att invänta tills Charlie blir sjuk med influensan, stackarn isåfall. Inget roligt alls! Hmm.. Harry vovven kommer hit imorgon någongång, får se när.. Och ikväll skall jag och pappa åka och handla det sista som behövs inför den kommande veckan osv. Gott att få det gjort ju.

Ikväll blir det annars lugnt. Wookad mat hade vi tänkt köra idag och imorgon potatis och purjolökssoppa, mums. Billig och enkel mat som är äckligt god! :) Bra med soppa nu när de är lite mer regn väder också, mys. Matiga soppor som gulasch är ju mer mättande än en köttbit, potatis och grönsaker till faktiskt så det är ju bara ännu bättre ^^ För min del som typ gärna småäter ofta.. /: Icke bra! Jaja.. Charlie sover, och älsk är nog snart klar med disken här så jag skall avsluta här och sjuka mig med honom ^^ Ha det fint alla !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-05-14 07:35:01

Ja hon är 2½ månad. :) Men hjälp vad fort dom små växer! Men samtidigt är det ju så kul att se alla framsteg. Känns som att hon är mer och mer med för varje dag som går nu. Nu väntar jag på det där jollret! :) Det är ju så mysigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela