Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Freeedag va!

Publicerad 2011-05-27 13:01:58 i Familjens vardag

Alltså gårdagens middag blev så jävla lyckad, och nyttig OM man räknar bort potatisgratängen, haha. Mycket gottigheter däri ;) Höhö. Men igår gjorde jag benfria koklettskivor, stekta tillsammans med bladspenad och kryddor, stekt grön sparris och potatisgratäng, MÖMS! :D Kan jag när jag allt vill :D

Nu har iallafall posten kommit, skall hämta den strax :)

Imorse vaknade jag vid 08 tiden, gick upp, bytte blöja på C och bjöd ner systeryster på frukost här i någon timme eller så, mys med sällskap och perfekt när hon är hemma och det är knappt 1-2 minuter emellan våra lägenheter ;) hehe.

Idag har jag ingen aning om vad de blir för middag, känner varken lust eller ork att göra något faktiskt.. Får väl bli korv och makaroner, HAHA :p Hursom..

Hade iallafall nu när Charlie sover lunch tänkt hoppa in i duschen och sen beroende på om C ännu sover, börja lätt med disken här och sen om vädret inte gråter blir det en promenad med systeryster ner för att handla lite, inte jag alltså, hon :p Får se annars vad som blir av denna helgen, sägs inte bra direkt vara ute hela helgen väder, så ja.. Nästa helg innan vi åker där på söndag (YEY!) skall jag, J och C till Liseberg hade vi tänkt, itne nog bara vi som tänker så haha, alla är lediga och det skall bli bättre väder sägs det så aah.. Får se vad som händer och sker :) Surt dock att jag inte kan åka den nya attraktionen på Liseberg eftersom jag är gravid, BAJS :p men men, får ta den nästa år, HURRA! :D

Jag är sugen på pizza :( USCH! Fy mig.
Bara så alla vet, haha.

Ha en bra dag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Hollys mamma- och Gravid med Nr2

Publicerad 2011-05-28 21:22:06

Den är från Ikea och kostar drygt 500 kr tror jag att det var:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela