Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Gått, gått, gått. Hurtigt ;)

Publicerad 2011-05-05 14:22:37 i Familjens vardag

Varit nu och fikat med Linda och alla barnen och hurtat mig med att vara ute och gå en del nu. Både massor upp och ner ^^ Terräng vandring haha.


Fick ett sött kort på dom allihopa, även om bara Keven tittar mot mig ^^ Men ett kort med alla söta barnen :)

Skall sen vid 16 åka och till Göteborg snabbt och hämta ut biljetterna för bion på Bergakungen eftersom Jonathan inte har tid idag så får jag åka in :) Charlie stannar hos moster Jossan tills jag kommer hem igen :) Snällt !

Blev nyss bestämt att Linda och vi skall ses imorgon en stund också ^^ Blev aldrig lekplatsen idag för vi hann inte riktigt ^^ så ja :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela