Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

/HAPPYFACE!

Publicerad 2011-05-26 12:53:17 i Graviditeten med Charlie <3

YES! Jag kom in på min gamla blogg förut, och tog en massa gamla bilder då jag hade Charlie i magen från vecka 20 framtills 30 tror jag jag kopierade och sparade! :D Så glad! Hihi. Eftersom jag var smalare då syntes det lite mer, så de är kul att kunna jämnföra och kika gamla bilder :)

Mys!

Vecka 21 (20+4) när Charlie busan låg i min mage :) ♥

Nej nu får min mage och denna graviditeten skynda på, vi alla vill ha syskonet hos oss snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela