Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mer eller mindre

Publicerad 2011-05-25 15:07:36 i Känslorna

Sedan säkert ett flertal år, kanske sisådär.. 4-6 år någonting, ungefär efter gymnasiet kan man väl säga för att vara mer exakt och jag hoppade av slutet av året 2007 att jag mer eller mindre slutat lita på folk, varesig det är, var vänner, eller familj faktiskt så har min brist på tillit för folk sinat med åren. Folk säger så ofantligt mycket men det är svårt att hålla dessa ord, som att "alltid vänner", man borde ju nästan tekniskt sätt lika mer på sina vänner än pojk/flickvänner eftersom pojk/flickvänner kommer och går mer än vänner men jag säger att det är precis samma sak där. Vänner som pojk/flickvänner, skitsnack. Alla lämnar en förr eller senare. Vänskap? Hmm, vet inte riktigt vi vilken direkt kategori man skall plancera det ordet eller innebörden av vänskap.

Hat och hat har jag nog mer eller mindre mot folk jag inte känner, men bara för att man kanske ogillar riktigt mycket eller hatar andra människor betyder det ju inte att man är antihuman eller antisocial, isåfall får du som läser och tycker de är fel läsa på lite mer om kanske just misantropi.

Folk får tycka vad dom vill, verkar ju rätt skumt om dom skulle börja hata mig för att jag tycker eller känner såhär. Precis som med många andra saker jag tycker är helt inavelt att tycka om saker och ting jag anser okej än annat då dom ser det som världens fel, de förstår jag att folk tycker olika men bara för att man tycker på ett sätt som en eller flera inte tycker så varför ta bort vänskap eller ogilla/hata en person för det? Lönlöst.. Man blir rätt ensam till slut, men det är ju upp till var och en om dom vill gå runt och hata alla som inte tycker som dom. Gäller nästan i allting..

Tack för mig denna tidiga eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela