Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

morgon! Charlie somnade i tid igår och ida...

Publicerad 2011-05-25 09:01:15 i Familjens vardag

morgon! Charlie somnade i tid igår och idag vaknade hon minsann efter kl 8! helt fantastiskt! :-) jag har fått sova ut idag. inte alls vaknat mycket under natten som jag vanligtvis gör minst 4-6 gånger per natt. jätte gött ! Charlie ligger inne och tjoar i sitt lilla rum. får nog ta mig uppåt nu och börja dagen här :-) ville bara skriva lite fort ;-) hej svejs! mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela