Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mycket kul som väntar

Publicerad 2011-05-03 20:42:22 i Familjens vardag

Våran dag har varit stressig som f*n. Varit iväg och fått saker gjort i Kinna och sen handlat lite som behövdes, duktigt gjort av mig med dag 2 av huvudvärk, FYFAN! :(

Egentligen skulle jag iväg till min psykolog men hann inte för de var alldeles för knappt med tid, så fick strunta i det men men.. Charlie fick riktigt sova ut iförmiddags vilket behövdes för hennes gnälliga humör :p Annars så kom systeryster ner på en bit mat här förut, och sen åkte jag och Charlie iväg på ett till besök i Kinna, men kom försent så får ta det imorgon ^^

Nu står älskling i duschen och snart skall vi mysa en halvtimme innan han går och nanar :p YEY! Haha.

Till helgen blir det ett par timmar barnfritt då jag och älskling skall på bio (Blir den nya Fast and the Furious filmen för HoneyJ vill ^^) och innan dess ett restaurang besök, känner mig snäll och bjuder :) hihi. Charlie stannar hos syster Annelie med familj i Vallda och sen efter vårt besök i Göteborg där åker vi till Vallda och myser med min syster med familj, troligen hennes man ^^ Om han är hemma och inte bortrest som jag har för mig han är nu? :p

Annars en go helg som väntar och ett IKEA besök, måste inhandlas lite saker som behövs verkligen för alla Charlies leksaker bland annat haha. Måste få någon ordentlig ordning på allt och få det lite snyggare ^^ Samt köpa lite nya sängkläder åt oss :) Det är ju inte överallt som sänger just sånna sängkläder vi behöver, och IKEA är dom enda som faktiskt är dom snyggaste. Jysk har det men bara ett fåtal utval av det men IKEA tar priset ^^ Eftersom vi inte har två st 90 täcken som dom flesta har, vi har ju ett stort dubbeltäcke alltså 90x90 (mys!) så blir det lite knivigare med sängkläder men de löser sig..

Antingen två Expedit hyllor, i annan färg..

Eller...

denna :) Får se vilket det blir men båda skall vara lagda mot golvet så Charlie skall lätt kunna ta sina leksaker osv och så köper vi nog några sånna där boxar man kan köpa till i "hålen" i hyllan :p :) Perfekt.

Nåja, de var väl lite ifrån våran dag och våra helg planer :) Ha en fin kväll allesammans !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-05-04 07:06:11

sån vi har :) fast den näst största så att mycke får plats. Perfekt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela