Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nyss

Publicerad 2011-05-03 14:54:42 i Graviditeten med nya bebis i magen

Så beställde jag min efterlängtade graviditetspingla som kommer på fredag eller måndag :) Jättesöt! En liten pingla med ett långt svart band som kommer nå magen och pingla till då och då och när bebis i magen väl kommer höra mer "utifrån" här så kommer bebisen kunna känna igen det efter födseln, tycker det är en liten fin gest bara och det sägs vara som en "skyddsängel" lite långsökt men tycker det är sött så :)




Var jättesöt och med ett frågetecken på, för att vi inte vet könet på bebis :) Var inte så heller farligt dyr så varför inte. Jättesöt present att ge till någon vän, släkting som är gravid också, fanns många olika tecken istället för frågetecken som hjärta osv och istället för silver fanns svart med, men jag fastnade för denna :)

Så nu väntas denna på mig HIHI ♥

Kommentarer

Postat av: Jessie

Publicerad 2011-05-03 16:44:45

Mys :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela