Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Omtömmlad

Publicerad 2011-05-21 20:21:39 i Familjens vardag

Det är de rätta ordet för denna dag idag. Mycket hormoner har spökat i, för mig vilket jag HATAR! Nåja.. Jag är ensam ikväll.. Eftersom Charlie är lagd för kvällen sen 15 minuter tillbaka, pappa har åkt hem igen efter vi fetade oss med pizza :)

En annan bra sak.
Jag har fått dagisplats nu åt Charlie på ett dagis max 5-7 minuter gångväg ifrån oss här, perfekt. Fast det är ju inte förens i tidig höst, 8 Augusti. Fick hem papper och allt sådant igår om det, och de är en jävla massa att fylla i om vad hennes schema skall vara osv osv. ORKA :P MEN det måste göras eftersom det skall tillbaka inom en vecka till dagiset. Så jag kommer att ha 1.5-2 månader själv här hemma då jag är höggravid och ful att ta vara på, kommer bli otroligt gott må jag säga! Får se om vi ens bor kvar här då eller om vi hunnit flytta ifrån Skene ;)

Ikväll blir det nog en alkoholfri öl, popcorn? och lite smågodis för att förgylla mig kväll här ensam då J är hos en kompis och sover över tills imorgon någongång. Harry är iallafall hemma igen :) Skall snart hämta det sista tvättlasset och sen koppla av med en film eller lite tv hade jag tänkt mig, gött :)

Ha en fin lördag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela