Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Pigg och glad

Publicerad 2011-05-18 11:13:57 i Familjens vardag

Lugn och go morgon med gott väder, hur skönt som helst! Varit ute och gått morgonpromenaden och fått frukost i magen och kläderna är på för dagen. Skall ta och lägga Charlie inom 1 timme så hon får sova lite och sen när hon vaknar blir det promenad igen med Harry och Charlie bus :)

Somnade rätt sent igår, kunde inte somna men jag kunde fanimig vakna tidigt ^^ Vaknade kvart i sju, skitpigg så jag låg kvar någon timme i sängen sen gick vi upp här och klädde på oss, ren blöja och lite välling och sen vid halv nio gick vi ut på promenad.

Just nu står Charlie och biter på en riskaka, och försöker mata Harry med den men mer läskar honom haha. Elakt :p Fast nu hoppade vovvsing upp i soffan här breve mig. Och Charlie står kvar med sin riskaka och gnager :p

Har kollat lite våra bästa år, haha. Och skall nog ta och dela ett päron eller ett äpple med Charlie och leka lite mer. Sen får vi se vad som händer :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela