Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Resultatet!

Publicerad 2011-05-31 21:43:17 i Familjens vardag

Såhär fint blev mitt hår igår efter jag färgade det. Haha, glömde helt att visa det ju :)

Färg före;


Färg efter;


Ser betyyyydligt bättre ut nu :) Riktigt snyggt i mörktbrunt! Och sen när jag kommer hem från Turkiet så har det nog blekts en aning av solen samt av saltvattnet så tur då att jag har en extra förpackning till här hemma med hårfärg (samma färg) som väntar på mig att användas ;) Hehe! Purfekt jöö! :D

Hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela