Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart blir det många att älska!

Publicerad 2011-05-23 09:57:51 i Familjens vardag

I fredags tog vi det lugnt bara här hemma, riktigt skönt!

I lördags åkte Jonathan och Harry som sagt iväg till Kungsbacka eftersom han skulle till en kompis där för kvällen, natten. Kom hem kl 04 på morgonen, kul ^^ :p

Igår söndags blev det en jävla massa handling av mat för veckan, även thai/kina mat åt vi till kvällen när handlingen var klar här hemma, mys och riktigt jävla äckel mätt blev vi :p Så Jonathan fick med sig en hel del mat till jobbet idag från igår :) Perfekt! Köpte även god glass :D Fast orkade bara några få skedar sen var det nog, haha. Får ta några skedar då och då för att den skall kunna bli helt uppäten ^^
Sen till kvällen efter maten ställde J sig och diskade vårt diskberg medans jag underhåll Charlie och plockade ihop hennes leksaker som var lite över allt hehe. Ett tag senare kom systeryster ner och åt hon också. Jag och pappa åt pizza i lördagskväll och halva blev kvar och orkade, ville inte ha mer så gav halvan till sörraN :p Hon blev glad och lite mer mätt än vad hon var innan och en 2 liters cola dessutom vi inte gillade haha. Sen när de var klart, disken och J hade tränat klart för dagen/kvällen så satte vi oss tre i soffan och kollade film, Charlie kom givesvis i säng innan dess ^^
Vi såg skräckfilm, perfekt för en regnig söndagskväll ;) The uninvited, och jag trodde innan vi satt på den att jag skulle skita ner hela soffan men NEJ, gjorde man inte :D Dock var jag så rädd att jag nästan pratade igenom hela filmen bakom en liten filt, haha. Skräck filmer är inte min gener men tortyr ser jag MER än GÄRNA! :p Alla mina syskon ink. jag, älskar tortyr filmer? Konstigt nog. Haha. Mamma och pappa avskyr skräck, tortyr och allt horror i filmväg, så vi vet inte direkt hur vi fyra syskon fått det gemensamt då ingen av våra föräldrar tycker om det men men :D

Idag är det måndag, YEY ^^ Och vi skall strax iväg till Kinna, för att åka till BVC. Linda och barnen gör oss sällskap och sen en fika kanske :) Charlie skall på kontroll och få vaccin hoppas jag inför resan. Och jag i nästa vecka troligen :) Vill inte riskera allt för mycket nu när man är gravid och skall äta och dricka i Turkiet. Mindre än två veckor kvar nu också, HÄÄÄÄÄÄRLIGT HÄÄÄÄÄRLIGT! :D

Nåja. Nu får jag avsluta här och kladda på lite mascara antar jag så man ser lite okej ut idag ^^ Ser så trött och liten ut (i ålder) utan mascara annars :p Ha en bra måndag! Skall försöka knäppa lite bilder också som jag är urusel på :( Haha. Hejsvejs!

Älskar dig Jonis och Charlie.
OCH bebis i magen!
Blir många att älska snart :D ♥

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela