Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sovande ungen.. tills nu

Publicerad 2011-05-02 13:42:27 i Familjens vardag

Helgen har varit lugn och go, precis vad vi behövde känner jag iallafall..

Grillade i lördags och lekte hela dagen både inomhus och utomhus här på baksidan på våran trädgård med Charlie, mys. Började se en film där på kvällen men jag somnade efter ett par minuter och då kan klockan inte varit mer än 22 ^^

Igår var de också en slappdag, dock inte ute lika mycket eftersom de var extremt blåsigt och kallt >__< Ogillas av alla tror jag. Men en stund på lekplatsen fick vi till det med familjen Kaos ^^ Och jag var nog den barnsligaste av alla på lekplatsen, dock var de bara vi tre men jag slår nog priset haha. Sådana där snurrsaken man kan stå på och snurra på som oftast står i stora sandlådor? Jag satt på en sån och snurrade jävel, och precis breve var de en rätt brand backe och gissa vem som druttade nerför den efter jag hade snurrat klart och att mina skor flög all världens väg och jag blev helt smutsig AHHAAH, tur då att vi skulle tvätta 1 timme senare ;)
Till kvällen grillade vi uppe hos mamma allesammans, riktigt mys tills de började pissregna ordentligt men det behövdes efter dessa varma dagar som varit i fullgång i veckor. Var ju bara någon timme ändå så :) Traskade hem sen och la Charlie i säng direkt vid 19.30 och jag och J satte oss och mös i soffan till en buskis :) Perfekt söndagskvälls avslutning på veckan tycker jag allt ♥

Nu när Charlie sover har jag fått tränat (JA jonathan, tänka sig att jag gjorde det :p) innan dess har vi haft en slö morgon eftersom jag haft världens huvudvärk och inga värktabletter hemma, typiskt? Mjo.. och jag som skulle intill Kinna och fixa lite saker idag men de får tas imorgon, MÅSTE, faktiskt.

Annars har jag en del fipplat med min nya mobil, älskar den! :) Sjukt bra mobil för den ändå rätt billiga pengen, under 3000 spänn och har mycket bra saker i den, har Jonathan sagt :p Haha! Många roliga appar jag har hittat också, eller två stycken som jag älskar ;) En app som gör en till fetto på bilder och en annan som gör en till mongo ;D Typiskt mig, passar bra! ^^

Nu tror jag att jag faktiskt hörde Charlie här vakna ur sin lunch sömn.. Skall ta på henne lite kläder, ge henne lunch, fixa tvätten ifrån igår och dammsuga lite till här.. Sen om jag orkar, förbereda hela middagen tills HoneyJ kommer hem ;) Ha de brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela