Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

UL bild.

Publicerad 2011-05-31 12:37:28 i Graviditeten med nya bebis i magen

Igår var vi på ultraljudet, det stora och de var så kul att se våran lilla skatt i magen igen, och även första gången för Jonathan att se den lill*. Allting gick bra och min BM mätte och kollade runt på bebisen och allt såg bra ut tyckte hon, perfekt ju :) Dock satt bebis skräddare så hon kunde aldrig riktigt mäta ut riktigt hur lång bebisen var men på allt annat hon fick mätt så har jag fortfarande samma BF datum, 29 oktober 2011.

Fick med oss fyra UL bilder hem igår, mys.

Bebis i vecka 19 (v18+1) på bilden igår :)

Myser på bra i min mage och du buffar på bra nu lill hjärtat vårt!
Älskar dig även om vi aldrig träffats men jag känner dig varje dag.

Mamma, pappa och storasyster väntar på dig.. ♥
Längtar efter dig!

Kommentarer

Postat av: Jonathan

Publicerad 2011-06-06 20:41:45

Det va riktigt kul att se den lille :) Känns lite mer på riktigt nu!

Älskar er alla med hela mitt hjärta! Ta och kom hem nu älskling! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela