Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vad händer egentligen?

Publicerad 2011-05-19 21:46:12 i Allt och inget

Ursäkta mig men HUR FAN ser hon ut nu för tiden? En kompis skickade bilden till mig via msn imorse. Hon har hud som hänger under armarna och bröst lika stora som hennes huvud och smal som jag vet inte vad? Okej alla får se ut som dom själva vill ^^ MEN hur kan hon, andra tycka att det Är snyggt? Hon ser total förstörd ut nu. Äckligt smal också. Inte hälsosamt smal, hemskt smal. Men det är ju bara min åsikt... Stackars hennes lilla rygg om ett par år.. Aj aj aj /;

Kisse på bild i egen hög person.

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris

Publicerad 2011-05-20 23:23:28

Jag tycker inte heller hon ser normal ut men det är ju det vidrigaste med feta människor! Fyfan. Då är hon 100 gånger bättre, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela