Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ännu en dag i Göteborg :)

Publicerad 2011-11-05 18:44:13 i Familjens vardag

Idag var vi även en hel dag, nästan en hel dag i Göteborg :) Älskling åkte förbi media markt för att lämna in datorn som krånglade och fick sig en ny , innan dess lämnade älskling av mig, Charlie, mamma/momo och systeryster i Allum där vi gått runt lite och sen fikat med min mormor/Charlies gammel mormor och min morbror som bor precis breve Allum. :)

Fick köpt mig ett par leggings och lite hårband, köpte inget annat. Haha. Gillar inte Allum efter idag. Strömavbrott i halva köpcentrumet (kunde ju inte dom hjälpa men jag blev irriterad :p) Och sen är det sjukt äckligt på deras toaletter, gör verkligen ALDRIG rent dom. Om man jämnför med Kungsmässan som verkligen satsar på att ha de snyggt och fräscht på toaletterna, vilket jag tycker är viktigt! Så minus idag för Allum, därför jag föredrar Kungsmässan.

Sen vid 15 tiden åkte jag, Charlie och mamma/momo hem igen med bussen. Och nu har vi ätit tacos här hemma, riktigt gott ! :) Älskling och Charlie gick iväg till Preem för att kolla efter en film vi ville hyra så vi får hoppas att dom kommer hem med den annars får vi dra iväg till Hemmakväll som säkert har filmen annars :p Och de ger mig ett litet (hhehe) skäl att köpa godis, haha!

Inga känningar alls vad de gäller bebis i magen. EN vecka över tiden nu! Hade ju bf förra lördagen. Och nu har det gått en vecka. BF+7 idag! Snacka om att någon är sur? :P Men jaja.. bebis kommer när bebis är redo. Inget mer att göra åt den saken :(:P Försöka går ju men det funkar ju inte ^^,
Bebis får faktiskt ta och komma uuuuuuut nuuuuuuu ! Imorgon har jag gått 41 fullgångna veckor med bebis i magen och pallar inte att gå över en vecka till! :(

Ha en bra lördags (söndags ;P) kväll :D

SNART tvåbarnsmamma :) ♥

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-11-06 13:50:21

Hittade hit på något vänster och ville bara säga hej!

Bor i göteborg, är själv gravid i v.23, väntar en tjej som ska heta Charlie :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela